قدس آنلاین - یزد :معاون استاندار با اشاره به اینکه دردولت تدبیر و امید فعالیتهای خوبی در حوزۀ پدافند غیرعامل انجام شده است بر مشارکت مردم و حضور مؤثر نخبگان و صاحب نظران جامعه در این حوزه تاکید کرد

ضرورت مشارکت مردم و حضور نخبگان جامعه در موضوع پدافند غیرعامل

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، محمدعلی طالبی درنشست اعضای شورای پدافند غیرعامل و رؤسای کمیته های یازده گانۀ پدافند غیرعامل استان با نمایندۀ ولی فقیه در استان با اشاره به تاکیدهای مقام معظم رهبری نسبت به موضوع پدافند غیرعامل گفت: خوشبختانه در دو سال اخیر مسائل مهم و اساسی این حوزه دردستور کار دستگاههای اجرایی و سازمانهای دولتی استان قرار گرفته و کارهای بسیار خوبی در حوزۀ پدافند غیرعامل انجام شده است.
وی افزود : موضوع دفاع غیر نظامی از اهمیت فراوانی برخوردار است و شرایط و تهدیدات منطقه ای و تروریستی امروز نشان می دهد که چه میزان در فرمایشات مقام معظم رهبری دربارۀ پدافند غیرعامل دور اندیشی وجود داشته است.
طالبی تصریح کرد : زمان آن فرا رسیده است که موضوع پدافند غیرعامل در بین مردم تبیین و فرهنگ سازی شود که برای تحقق این مهم علاوه بر مشارکت خود مردم نیاز به ورود نخبگان جامعه، روحانیون و صاحب نظران به حوزۀ پدافند غیرعامل است .
وی با اشاره  به هفتۀ پدافند غیرعامل از دوم آبان تا هشتم آبان ماه خاطر نشان ساخت: این یک هفته ظرفیتهای خوبی را برای عمومی کردن موضوع پدافند غیرعامل و آگاهی بخشیدن به جامعه در این رابطه فراهم می کند.
معاون استاندار در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد: برنامه های نکوداشت هفتۀ پدافند غیرعامل با همکاری تمام دستگاهها و نهادهای مربوطه به خوبی و شایستگی انجام شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.